In schoolvakanties is onze blokhut te huur voor andere Scoutinggroepen en soortgelijke jeugdverenigingen. Wij verhuren onze blokhut niet voor feesten en partijen! Ook buiten de schoolvakanties zijn er vaak verhuurmogelijkheden in de weekenden. In de zomervakantie verhuren we de linkervleugel, de rest van het jaar de rechtervleugel.

Indien je gebruik wilt maken van de Odulphushoeve, check dan de beschikbaarheid op de verhuurkalender op deze site. Neem vervolgens contact op met de verhuurcoördinator. Met hem kunnen bezichtigingen worden afgesproken en nadere afspraken worden gemaakt. Deze worden vervolgens vastgelegd in een huurovereenkomst.

Pas als de borgsom op de rekening van Scouting St. Odulphusgroep Oirschot staat, is de reservering definitief. Veel kampplezier in Oirschot!